mysql 4.0.18 -> 4.0.20

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Nie, 20 Cze 2004, 17:40:24 CEST

Mniej wiecej Sat, Jun 19, 2004 at 08:17:38PM +0200, zainteresowany Jakub Piotr Cłapa rzekl:

> Ciekawe rzeczy mówisz. Taką opinię słyszę już kolejny raz (bodajże
> drugi), ale ciężko mi się z nią zgodzić. Od dawna używam reisera i
> jedyne problemy z systemem plików pod Linuksem miałem, gdy zmieniłem
> sobie /home/users na XFS. Raz mi się toto corruptnęło podczas pracy i
> utopiło sporo plików.

Owszem, przy pechu na XFS można stracić pojedyncze pliki, na Reiserze
pojedyncze partycje. W życiu nie odważyłbym się postawić na nim
czegokolwiek więcej niż kesza ze squida. A i tu po pierwszym
poważniejszym padzie kończy się to bezzwłocznym mkfs.xfs -f.

To tylko takie moje 3gr.

Zbyniu
--
\78\32\14\46\67\67\90\1A