reiserfs [bylo: mysql 4.0.18 -> 4.0.20]

Patrys :: Patryk Zawadzki patrys w room-303.com
Nie, 20 Cze 2004, 19:13:47 CEST

W liście z sob, 19-06-2004, godz. 23:22 +0200, Tomasz Pala napisał:
> Tworzą mi się pliki, które nie mają żadnych cech: atrybutów, czasów,
> rozmiaru -- nic. Różne rogramy pokazują 'cannot stat', 'no such file',
> 'perm denied', włączając w to mc, ls czy lsattr. A w zasadzie nie tyle
> tworzą, co istniejące pliki stają się takim bytem.
> Winny jest system plików a nie sprzęt, gdyż w tym serwerze jest 7 czy 8
> partycji na dwóch dyskach, na każdym dysku jest po jednej partycji
> reiserowej i tylko na nich pojawiło się takie coś. Pozostałe (ext3)
> przeszły fsck bez zająknięcia.

Potwierdzam. Walczyłem z tym samym wczoraj na desktopie u kumpla. Część
plików zgubiła atrybuty. Myśleliśmy, że to przez to, że dysk miał tylko
5% wolnego i dla usera krzyczał że miejsca nie ma. Potem okazało się, że
nie można ich skasować z roota ani zmienić im atrybutów. fsck pomielił i
powiedział, że jest OK.
--
Patrys :: Patryk Zawadzki <patrys w room-303.com>
MSR crew