attic dla distfiles

Pon, 21 Cze 2004, 10:55:20 CEST

Sergiusz Pawlowicz wrote:
> --->[Quoting Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl>:]

> Rozumiem, że serwer nie ma procesorów, RAMu, nie trzeba go
> podłączać do sieci?  Po prostu stawiasz dyski,  a one sobą
> promieniują?  Jakoś  nie  zainteresowałeś  się,  kto  daje
> resztę?

Co do reszty sie nie wypowiadam. Gdyby serwer byl w calosci sfinansowany
przez sponsorow, to bym sugerowal po prostu przeniesienie go pod inna
kuratele.

A co do procesorow, RAM, lacza itd.: wydawalo mi sie, ze widzialem twoja
firme na liscie sponsorow?

> [...]
> miejsce na pliki, no problem. Komu mam wysyłać faktury?
>
> Po drugie: czemu 100%  dysku mam udostępniać PLD? Wyraźnie
> obiecywałem, że dyski przeznaczę na WWW. Z czego wywiązuję
> się skrupulatnie.
>
> Za co  notabene nie  usłyszałem dotychczas dziękuję,  a za
> ten transfer płacimy żywą gotówką, co miesiąc.

> Za  TASK płacę  z podatków,  wiem, że  są one  marnowane i
> wydawane lekką  rączką. Jesteś przyzwyczajony, że  ktoś za
> ciebie  płaci  rachunki.  Niestety  świat  realny  wygląda
> inaczej,  wyobraź soboe,  że za  sieć w  serwerowni trzeba

Nie placisz. TASK zarabia na siebie.

Jestem przyzwyczajony, ze jak ktos powierza mi dobro o charakterze
publicznym, to sie rozliczam z jego wykorzystania i dbam o to, by nie bylo
wykorzystywane niezgodnie z zyczeniem powierzajacego/darczyncy.

Nie wiem, jak jest wykorzystana reszta dyskow, moze stoja puste.
Ale jesli sluza celom komercyjnym, to jest to _co najmniej_ nieetyczne.
Chyba, ze taka masz umowe ze sponsorami...

  phone (48)(58) 347 14 61