attic dla distfiles

Sergiusz Pawlowicz ser w pld-linux.org
Pon, 21 Cze 2004, 11:15:19 CEST

--->[Quoting Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl>:]

> Co  do reszty  sie nie  wypowiadam. Gdyby  serwer byl  w
> calosci sfinansowany  przez sponsorow, to  bym sugerowal
> po prostu przeniesienie go pod inna kuratele.

Z jakiego powodu? Czy strona działa jakoś źle?

> A co do procesorow, RAM, lacza itd.: wydawalo mi sie, ze
> widzialem twoja firme na liscie sponsorow?

Tak, jest - i co z tego?

> Nie placisz. TASK zarabia na siebie.

Możesz  rzucić  linkiem  do  budżetu  TASKU?  Chętnie  bym
popatrzył.

> Jestem  przyzwyczajony, ze  jak ktos  powierza mi  dobro
> o  charakterze  publicznym,  to  sie  rozliczam  z  jego
> wykorzystania i  dbam o  to, by nie  bylo wykorzystywane
> niezgodnie z zyczeniem powierzajacego/darczyncy.

To znaczy z  czego się nie wywiązuję?  Jakie jest życzenie
darczyńcy?

> Nie  wiem, jak  jest  wykorzystana  reszta dyskow,  moze
> stoja puste. Ale jesli  sluza celom komercyjnym, to jest
> to _co  najmniej_ nieetyczne. Chyba, ze  taka masz umowe
> ze sponsorami...

A widziałeś  tę umowę? Czy też  zwyczajnie przyłączasz się
do grona krytykantów?

--
PLD Linux rulez