attic dla distfiles

BartOwl bartowl w pld-linux.org
Pon, 21 Cze 2004, 11:44:06 CEST

Dnia pon, cze 21 2004 o godz. 08:58, Sergiusz Pawlowicz napisal(a):
> Tak? A mój serwer mam w stu procentach poświęcić PLD?
> Weż się chłopie kopnij w jaja. Może otrzeźwiejesz.

Witam wszystkich po mojej dluzszej nieobecnosci (nie tylko na
listach)...
nie spodziewalem sie ze byla ona az tak dluga i ze w miedzyczasie tyle
sie pozmienia... to jest akurat pierwszy watek ktory mnie na pld-devel
zastal... az zaczelem sie zastanawiac czy dobrze zrobilem zapisujac sie
spowrotem na ta liste...
czy niektorzy nie moga sobie na privie takich informacji dogadac? albo
chociaz przy piwie czy cos? geez...

Ps. sorka ser ze akurat na twojego mejla trafilo...
--
 'o,o' Bartlomiej Sowa-\ /-Surfuje w NYSIE-|-gg4087038-\ /---- |\ ----\
 (  ))     BartOwl      |   bartowl (at) pld-linux.org  |  WS  |_\ ROX )