attic dla distfiles

Sergiusz Pawlowicz ser w pld-linux.org
Pon, 21 Cze 2004, 09:48:19 CEST

--->[Quoting Marcin Bohosiewicz <marcus w kernel.pl>:]

> On Mon, 21 Jun 2004, Sergiusz Pawlowicz wrote:
>
> [..]

> Nie. Tylko część ktorą w imieniu PLD otrzymales od sponsorów.

Ale  czemu? Jak  tę część  serwera mam  oddzielić? Odkroić
nożyczkami?

Poza tym powtarzasz kłamstwa,  nigdzie nie obiecywałem, że
udostępnie  PLD całość  dysków, a  jedynie, że  udostępnię
platformę  Zope  oraz   będę  nią  administrował,  zapłacę
również za transfer. Resztę sobie wymysliłeś.

> Tak  swoja drogą,  wiecie  juz wszyscy  dlaczego ja  sie
> bronie  przed wkladaniem  w  moje maszyny  jakichkolwiek
> części za które nie zapłaciłem.

Ja wiem dlaczego, żebyś sam siebie się nie czepiał? Głupio
by  było: myjesz  zęby, patrzysz  w lustro  i dopierdalasz
sobie drugą ręką po głowie.

> FUH KERNEL oswiadcza:
> Sprzet w udostepnionych PLD maszynach:
> ep09, an2, cvs, builder ppc (w sumie 3xB50 i 1x PC)
> pochodzi w 100% ze srodkow wlasnych.
> Zadna jego czesc nie zostala sfinansowana przez inne podmioty
> (no chyba ze moja malzonke, co kupilem serwer zamiast jechac na wczasy...)

A  za sieć  płaci Uniwerek  Warszawski. Sieć  z tego  jest
najdroższa, żeby było dla wszystkich jasne.

--
PLD Linux rulez