SOURCES: setup-special_users.patch (NEW) - don't assume special

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pon, 21 Cze 2004, 12:41:23 CEST

On Sat, 19 Jun 2004, Maciek Pasternacki wrote:
> [...]
> pam_mktemp (http://www.openwall.com/pam/):
>
> #v+
> leeloo!japhy:~$ echo $TMP $TMPDIR
> /tmp/.private/japhy /tmp/.private/japhy
> leeloo!japhy:~$ su -
> Password:
> leeloo!root:~# ls -ld /tmp/.private/
> drwx--x--x   47 root     root         4096 Jun  6 23:38 /tmp/.private/
> leeloo!root:~# lsattr -d /tmp/.private/
> ----a--------- /tmp/.private/
> leeloo!root:~# ls -ld /tmp/.private/japhy
> drwx-----T    9 japhy    friends      4096 Jun 11 04:02 /tmp/.private/japhy
> leeloo!root:~# lsattr -d /tmp/.private/japhy/

Całkiem ciekawy pomysł to jest.
Jakbyś dodał ten moduł pam-a to byłoby można potestować i może włączyć
jako standard (tmpwatch to fajna sprawa).

> Dla userów specjalnych można by to zautomatyzować w podobny sposób.

...czyli jaki?

> [...]
> Install date: Mon Apr 19 05:07:44 2004      Build Host: i386-3.pvt.openwall.com
> Group       : System Environment/Base       Source RPM: stmpclean-0.3-owl2.src.rpm
> Size        : 18341                            License: BSD
> URL         : http://www.internet2.edu/~shalunov/stmpclean/
> Summary     : A safe temporary directory cleaner.
> Description :
> The stmpclean utility removes old files (and old empty directories)
> from the specified directory.  Its typical use is to clean directories
> such as /tmp where old files tend to accumulate.

Czym się różni od tmpwatcha?

Spaczkujesz?

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski