[koniec afery, zobowi±zanie na przysz³o¶æ]

The Undefined undefine w aramin.net
Pon, 21 Cze 2004, 13:05:03 CEST

On Mon, Jun 21, 2004 at 11:42:34AM +0200, Sergiusz Pawlowicz wrote:
> Uprzejmie donoszê  zainteresowanym, ¿e zawarli¶my  ugodê z
> Marcinem,  nie  mamy  do  siebie obecnie  ¿adnych  ¿ali  i
> pretensji, oraz oddzielamy to co siê sta³o grub± krech±.
>
> Ze  swojej  strony  obiecujê,  ¿e wiêcej  nigdy  nie  bêdê
> odpowiada³ agresj±  na agresjê. Jest  mi g³upio, za  to co
> siê sta³o.
ciekawe jak d³ugo wytrzymasz.

> Aha, ten  list ¿e  wys³a³em rektorowi Andrzeja  kopie, by³
> nieprawdziwy, nigdy bym tego  nie zrobi³. Mam nadziejê, ¿e
wys³a³e¶ kopie? skasowa³e¶ archiwa list? historia lubi siê powtarzaæ.

i chocia¿ ci±gle nie rozumiem co moi prze³o¿eni maj± do pld ani dlaczego
twój [..] zacz±³ ich w twoje szambo mieszaæ...

> Andrzej przy³±czy  siê do ugody. Ca³o¶æ  tej nieapetycznej
.. to jednak.. jak chcesz.

> dyskusji wyci±³em z archiwum.
a ladnie to tak szambo ukrywac? ;)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopiera³a

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl