[koniec afery, zobowi±zanie na przysz³o¶æ]

Sergiusz Pawlowicz ser w pld-linux.org
Pon, 21 Cze 2004, 13:14:07 CEST

--->[Quoting The Undefined <undefine w aramin.net>:]

> ciekawe jak d³ugo wytrzymasz.

Zobaczymy  czy  Tobie  przejdzie alergia.  Czy  wykazujesz
podobne symptomy uczuleniowe wobec  innych osób, czy tylko
ja mam zaszczyt bycia alergenem?

> wys³a³e¶ kopie?  skasowa³e¶ archiwa list?  historia lubi
> siê powtarzaæ.

Trzymam  kopie na  dysku prywatnym.  Wszystkich listów  od
1996.

> i chocia¿ ci±gle nie rozumiem  co moi prze³o¿eni maj± do
> pld ani  dlaczego twój  [..] zacz±³  ich w  twoje szambo
> mieszaæ...

Chodzi o  to, ¿e  jako cz³onek  spo³eczno¶ci akademickiej,
masz  szczególne obowi±zki,  równie¿ po  pracy. Je¶li  nie
zdajesz sobie z nich  sprawy, to kiepsko, popyta³by¶ radcê
prawnego, albo rzecznika dyscyplinarnego uczelni.

> .. to jednak.. jak chcesz.

Chcê. Mam nadziejê, ¿e nie bêdziesz wiêcej kierowa³ rozmów
na moj± osobê.

> a ladnie to tak szambo ukrywac? ;)

My¶lê, ¿e nie zas³u¿y³e¶ na to, by wylecieæ z roboty przez
takie g³upoty. Robiê to równie¿ dla ciebie.

--
PLD Linux rulez

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl