mysql 4.0.18 -> 4.0.20

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pon, 21 Cze 2004, 13:23:09 CEST

On Mon, Jun 21, 2004 at 12:33:52 +0200, Paweł Gołaszewski wrote:

> było zmieniane, bo mi też się ówczesny stan rzeczy nie podobał.

Aktualizacja poszła bez problemów.

> W tej chwili "koszerna" metoda robienia klastra to plik
> /etc/mysql/clusters.conf.

# rpm -qf /etc/mysql
error: file /etc/mysql: No such file or directory
# rpm -q mysql
mysql-4.0.20-1

Rozumiem, że tego na ftp jeszcze nie ma?

> Stara metoda też powinna działać, ale 100% gwarancji nie dam. Nie
> testowałem, bo większość zmian robiłem na sucho...

A mógłbyś tę "koszerną" metodę w kilku zdaniach opisać i wrzucić do
dokumentacji pakietu? Opisać w kontekście jak z koszernego 4.0.x przejść
na koszerne 4.0.x++, bo jak rozumiem świeża instalacja będzie od razu
koszerna.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/