mysql 4.0.18 -> 4.0.20

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pon, 21 Cze 2004, 13:45:59 CEST

On Mon, 21 Jun 2004, Tomasz Pala wrote:
> [...]
> Aktualizacja poszła bez problemów.

fajnie.

> # rpm -qf /etc/mysql
> error: file /etc/mysql: No such file or directory
> # rpm -q mysql
> mysql-4.0.20-1
> Rozumiem, że tego na ftp jeszcze nie ma?

no nie - w takim razie jeszcze nie ma...
post-release 2.

> A mógłbyś tę "koszerną" metodę w kilku zdaniach opisać

w clusters.conf masz:
mysqld.conf=/var/lib/mysql

Co oznacza plik /etc/mysql/mysqld.conf z clustrem w /var/lib/mysql

Jeżeli jest ścieżka bezwzgledna, to jest brana jako taka.
Zero filozofii...

> i wrzucić do dokumentacji pakietu?

A jest tu co opisywać? W clusters.conf jest chyba to wystarczająco łatwo
napisane...

> Opisać w kontekście jak z koszernego 4.0.x przejść na koszerne 4.0.x++,

trigger dodaje do /etc/sysconfig/mysql odpowiedni komentarz, gdzie szukać
konfiguracji klastrów. Chyba wystarczy...
Co więcej opisywać i jak testować to ja nie wiem.

> bo jak rozumiem świeża instalacja będzie od razu koszerna.

Powinna.
Przynajmniej jak u ciesiela testowałem to była ok.

Skoro używasz tego - byłoby miło jakbyś zajrzał do cvs-u i skontrolował.
Właśnie przez brak testowania ma to rel. niecałkowite...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski