[koniec afery, zobowiązanie na przyszłość]

The Undefined undefine w aramin.net
Pon, 21 Cze 2004, 13:28:41 CEST

On Mon, Jun 21, 2004 at 01:14:07PM +0200, Sergiusz Pawlowicz wrote:

> Zobaczymy  czy  Tobie  przejdzie alergia.  Czy  wykazujesz
> podobne symptomy uczuleniowe wobec  innych osób, czy tylko
> ja mam zaszczyt bycia alergenem?
od pewnego czasu jakoś niewiele jest takich osób...

> Trzymam  kopie na  dysku prywatnym.  Wszystkich listów  od
> 1996.
hm.. czyżby kasowanie archiwów było częstszym przypadkiem?

> Chodzi o  to, że  jako członek  społeczności akademickiej,
> masz  szczególne obowiązki,  również po  pracy. Jeśli  nie
ależ ja nie naruszam żadnych obowiązków wobec uczelni/wydziału.
nie rozumiem dlaczego mieszasz swoje szambo z moim wydziałem. raczej
mają niewiele wspólnego.

> Chcę. Mam nadzieję, że nie będziesz więcej kierował rozmów
> na moją osobę.
w momencie gdy ty przestaniesz wylewać swoje szambo w moje okolice - nie
ma problemu.

wylecieć z roboty? czy to groźba?

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała