SPEC: udev-0.27-2.spec

Pon, 21 Cze 2004, 15:04:44 CEST

On Monday 21 of June 2004 14:56, Cezary Krzyżanowski wrote:

> Właśnie czytałem i daltego to zrobiłem!!! Spierałeś się tam, że Ci udev
> strasznie popsuje /deva, choć ktoś Ci tam wkleił fragmetn start_udev w
> którym wyrawźnie montuje na /dev/ ramfs.
A ja pisałem o swoim przypadku w którym start_udev nawet nie uruchamiam.

> Zresztą, jak to ma być
> zastępstwo deva(a taki jest cel tego), to powinno być w devie.
> A system Ci stanie na static devie, starczy wyedytować start_udev i
> zakomentować run_udev, albo po prostu umount /dev i tyle.
Jeśli już chcesz coś zmieniać to zrób tak, żebym i ja był zadowolony i Ty.

Na tej samej zasadzie ja Ci powiem: weź sobie mv udev dev i tyle. Nie o to
jednak tu chodzi. Chodzi o uniwersalność.

--
Arkadiusz Miśkiewicz     CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org, 1024/3DB19BBD, JID: arekm.jabber.org, PLD/Linux