SPEC: udev-0.27-2.spec

Cezary Krzyżanowski dhubleizh w o2.pl
Pon, 21 Cze 2004, 15:05:28 CEST

Jacek Konieczny wrote:
> Plików w /sbin/ przychodzących z dystrybucją raczej nie powinno się
> edytować. To wszystko powinno być konfigurowalne, np.
> w /etc/sysconfig/udev.  Chyba nie jest to zbyt duże wymaganie.

Bodajrze się nie da. Różnica jest tylko taka, że zamiast uruchamiaś
statycznej binarki, to uruchamia skrypt (który jak pisze w start_udev
działa tak samo). Do skryptu można w razie czego dopisać żeby towrzył
urządzenia, których nie znajduje udev..np. dla mnie jest to nvidia. Do
binarku już gorzej :D

> UDEV_DIR=/dev
> UDEV_MOUNT_RAMFS=yes

Tak szczerze...po co? To jest udev..ma zastąpić dev...w ramfs ma być z
założenia. Wystarczy tylko zmienić w udev.conf udev_root i udev_db i
masz już całoś w zupełnie innym katalogu!

"Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to The Dark Side"
- Yoda