attic dla distfiles

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Pon, 21 Cze 2004, 18:26:54 CEST

The Undefined wrote:

> zgadza się. ale są to dochody nie wynikające bezpośrednio z pld.
> tutaj mamy inną sytuację:
> - wyłączenie strony www
> - poinformowanie na niej że niezbędne są wpłaty na zakup kontrolera
> - osiąganie zysków z pracy tegoż kontrolera.

A niech osiąga. Mnie jest wszystko jedno tak długo, jak długo strona
chodzi. Weźcie proszę poprawkę na to, że różnych rzeczy, ale nerwowości
Sergiuszowi odmówić nie można i dostosujcie swe wypowiedzi do tego faktu
- będzie łatwiej. (btw. ta umiejętność jest też całkiem przydatna poza
internetowymi listami dyskusyjnymi...)

> ależ ja właśnie niczego bardziej nie chcę niż poinformowania o tej
> umowie i jej treści.

Miło byłoby wiedzieć jak wyglądała ta umowa, żeby juz nikt nie miał
wątpliwości. Czy bezpośrednio zainteresowani (czyli Sergiusz i
sponsorzy) zechcą podzielić się z listą takimi informacjami?

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa