2.6.7

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pon, 21 Cze 2004, 19:35:11 CEST

On Mon, Jun 21, 2004 at 19:03:59 +0200, Artur Flinta wrote:

> Cytując www.kernel.org:
> The latest stable version of the Linux kernel is: 2.6.7
>
> Być może nasze patche coś mieszają, a kernel może jest OK?

'Na płocie pisało d*'... 2.4.x można było uznać za stabilne od x~10,
2.6.x pewnie będzie podobnie.
Niezależnie od nazw - 2.4.x zabytkiem nie jest i należy je wspierać. Sam
kernel jest przygotowany, pakiety okołokernelowe są robione w miarę
zainteresowania, problem jedynie z budowaniem...

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/