2.6.7

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Pon, 21 Cze 2004, 19:54:24 CEST

On Mon, Jun 21, 2004 at 07:35:11PM +0200, Tomasz Pala wrote:

> 'Na płocie pisało d*'... 2.4.x można było uznać za stabilne od x~10,

10 to nie bardzo, a już na pewno nie 11-dontuse ;)
2.4.7 jako-tako się nadawało do użytku, potem zaczęli rozwalać VM
i następnym używalnym było dopiero 2.4.16 - pierwsze po "porzuceniu"
linii przez Linusa. A 2.6.x nadal prowadzi Linus, 2.7.x jeszcze się nie
odczepiło.

> 2.6.x pewnie będzie podobnie.

Obawiam się, że fb w 2.6.x nie będzie się nadawać do użytku... chyba
że zmieni się opiekun (osoba lub sposób działania).

> Niezależnie od nazw - 2.4.x zabytkiem nie jest i należy je wspierać. Sam
> kernel jest przygotowany, pakiety okołokernelowe są robione w miarę
> zainteresowania, problem jedynie z budowaniem...

Trochę bałaganu się narobiło...
część rzeczy na HEAD jest tylko dla 2.6.x
alsa-driver i lm_sensors --with kernel są tylko dla 2.4.
svgalib.spec powinien obsługiwać obie linie, wystarczy ustawić
odpowiednie _kernelsrcdir (przy czym działanie po ostatnich zmianach
testowałem tylko na 2.6, budowanie IIRC na obu).