2.6.7

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Wto, 22 Cze 2004, 15:13:51 CEST

On Tue, Jun 22, 2004 at 15:00:45 +0200, Tomasz Wittner wrote:

> Od tego są branche. Nie wiem, jak Ci powiedzieć, żeby Cię ososbiście nie
> urazić co myślę o tym kopiowaniu ;). To tak, jakby trzymać w oddzielnych
> specach, to, co jest aktualnie na RA-branch.

Więc albo zrób po swojemu i żeby było dobrze, albo nie krytykuj czyjegoś
rozwiązania. Sam pisałeś, że przy kernelu nie robisz. Mnie interesuje
kernel, iptables, svgalib i nVidia.

> Są zasady i wyjątki od nich. Tu jest uzasadnienie da takiego wyjątku.
> [...]

Zatem ja wybieram zrobienie wyjątku od zasady używania branchy zamiast
kopiowania speca.

BTW czemu nie krzyczałeś przy gtk?

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>