2.6.7

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Śro, 23 Cze 2004, 10:07:00 CEST

On Tue, Jun 22, 2004 at 03:13:51PM +0200, Tomasz Pala wrote:
> Więc albo zrób po swojemu i żeby było dobrze, albo nie krytykuj czyjegoś
> rozwiązania. Sam pisałeś, że przy kernelu nie robisz. Mnie interesuje
> kernel, iptables, svgalib i nVidia.

A właśnie odnośnie nvidii. Jak wnioskuję należałoby wyrzucić z
XFree86-driver-nvidia.spec część dotyczącą paczki kernel-video-nvidia i
przerzucić ją do kernel26-video-nvidia, tak? kernel24-video-nvidia.spec
już mamy.

Pytanie tylko jedno mi się nasuwa - czy tak zbudowany
XFree86-driver-nvidia, będzie zamiennie działał z każdym z tych kerneli?

I czy chłopcy-kernelowcy mogliby się wypowiedzieć, co ich bardziej
interesuje? Cieciwa, pluto, inni?

   PLD Linux developer   | Everybody needs some solid rock, I know I do.