attic dla distfiles

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pon, 21 Cze 2004, 20:03:26 CEST

On Mon, Jun 21, 2004 at 19:47:36 +0200, The Undefined wrote:

> nie złosza się, bo są święcie przekonani że wspomogli pld, a nie IT
> Zone.

A nie wspomogli PLD? O tym była mowa. Nie było mowy, że _tylko_ PLD!

> jak firma A gdzie administruję serwerem kupuje szybki serwer z
> gigantycznym dyskiem to bez jej zgody nie będę na tym serwerze uprawiać

Opinia z CS jest, od innych - możesz pytać, lista sponsorów chyba jest?

                                                                       ^^
> strona www zepsuła coś?
> oo.. ciekawe.
> zła strona, niedobra...

Zope podobno generuje duże obciążenie.

> czerpiesz z tego powodu korzyści materialne?

Nie.

> wyłącznie by _poinformowała o tym_ "firmę A" - czyli ludzi którzy
> wpłacili pieniądze na kontroler.
> Poinformowała?

Zapytaj ludzi, którzy wpłacili pieniądze na kontroler, a nie oskarżaj od
razu.

> nudzi mi się. wystarczy?

Tak, w ogóle nie chciałem kontynuować dyskusji po pierwszym moim mailu,
a jedynie wyrazić swoją opinię. Może być EOT.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/