attic dla distfiles

The Undefined undefine w aramin.net
Pon, 21 Cze 2004, 19:47:36 CEST

On Mon, Jun 21, 2004 at 06:48:11PM +0200, Tomasz Pala wrote:

> A co za różnica?
>
> Zapytam tak: czy straciłeś/tracisz coś? Jeśli nie to poczekaj, aż
> zgłoszą się poszkodowani. Jeśli się nie zgłoszą, to sprawy nie ma.
nie złosza się, bo są święcie przekonani że wspomogli pld, a nie IT
Zone.
w momencie gdy informacja o tym na co _poszły_ pieniądze zostanie
upubliczniona nie będe mieć absolutnie żadnych pretensji do serka w
kontekście PLD.
Zostaną tylko osobiste posądzenia mnie o związki seksualne z arabami.

> Poza tym dla mnie było logiczne, że kilkadziesiąt/set GB dysku nie
> będzie leżało odłogiem, czekając aż strona PLD się rozrośnie do tak
> monstrualnych rozmiarów.
a dla mnie nie.
jak firma A gdzie administruję serwerem kupuje szybki serwer z
gigantycznym dyskiem to bez jej zgody nie będę na tym serwerze uprawiać
innej działalności. Nawet jezeli ta firma w rzeczywistości by
potrzebowała to jako zwykły router na sdi.

> A wcześniej strona www zepsuła kontroler, który ktoś kupił z własnych
> pieniędzy, żeby na nim zarabiać i udostępnił za free dla tego www. O.
strona www zepsuła coś?
oo.. ciekawe.
zła strona, niedobra...

> ...to nie krępuję się założyć sobie dodatkowego konta pocztowego, zrobić
> backup MX-a, secondary nameservera itp. Nie krępuję się użyć takiej
> maszyny do przebudowania jakiegoś pakietu i wystawieniu go do
> ściągnięcia na inne maszyny. Ale...
czerpiesz z tego powodu korzyści materialne?

> ...nie ma firmy B. Pomiędzy firmami byłby problem z nieodpłatnym
> świadczeniem usług (do opodatkowania) i inne kwestie prawne. Tymczasem
> PLD to czyn społeczny.
firma B to IT Zone w tym wypadku.
więc jak najbardziej jest i jest jak najbardziej konkretna.
Jak chce niech sobie korzysta z czego ma tylko osobę. Chciałbym
wyłącznie by _poinformowała o tym_ "firmę A" - czyli ludzi którzy
wpłacili pieniądze na kontroler.
Poinformowała?
Jezeli tak to z całego serca przepraszam serka że niesłusznie go
posądziłem o ukrywanie takich informacji.

ziew.
nudzi mi się. wystarczy?

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała