[rezygnacja z udostępniania serwera list pocztowych]

Sergiusz Pawlowicz ser w pld-linux.org
Wto, 22 Cze 2004, 00:23:13 CEST

Chciałbym  poinformować,  że  w  związku  z  oszczerstwami
Andrzeja  DOpierały, które  znalazły  uznanie wśród  wielu
innych  developerów,  zmuszony   jestem  do  rezygnacji  z
udostępniania serwera list pocztowych w ciągu 48 godzin.

Pracuję  tu społecznie,  poświęcam  czas wolny  i nie  mam
ochoty, by Andrzej nazywał mnie złodziejem.

Czepialstwo    innych    osób   również    zaszło    pewne
nieprzekraczalne   granice,   co  niestety   połączone   z
wypowiedziami  Andrzeja,  który   powtarza  oszczerstwa  o
złodziejstwie od wielu tygodni, przepełniło czarę.

Serdecznie dziękuję tym osobom, które starały się zachować
umiar i rozsądek, i wsparły mnie moralnie na listach.

Uprzejmie    proszę    Arka    i/lub    Michała,    którzy
mają    uprwanienia   do    logowania    się   na    konto
pld w gabber.metalab.unc.edu  o  zabranie  archiwum  list  i
przeniesiesie ich na inny serwer.

Godzina H zamknięcia serwera:

	czw cze 24 00:13:41 CEST 2004

Po tym  czasie archiwum będzie dostępne  jedynie w postaci
spakowanej osobie wskazanej przez CDG, do końca lipca 2004.

--
Złodziej kóz