[rezygnacja z udostępniania serwera list pocztowych]

Marcin Krzyżanowski krzak w hakore.com
Wto, 22 Cze 2004, 00:30:42 CEST

W liście z wto, 22-06-2004, godz. 00:23 +0200, Sergiusz Pawlowicz
napisał(a):
> Chciałbym  poinformować,  że  w  związku  z  oszczerstwami
> Andrzeja  DOpierały, które  znalazły  uznanie wśród  wielu
> innych  developerów,  zmuszony   jestem  do  rezygnacji  z
> udostępniania serwera list pocztowych w ciągu 48 godzin.
>
> Pracuję  tu społecznie,  poświęcam  czas wolny  i nie  mam
> ochoty, by Andrzej nazywał mnie złodziejem.
>
> Czepialstwo    innych    osób   również    zaszło    pewne
> nieprzekraczalne   granice,   co  niestety   połączone   z
> wypowiedziami  Andrzeja,  który   powtarza  oszczerstwa  o
> złodziejstwie od wielu tygodni, przepełniło czarę.

ja przepraszam ze sie wtrące, ale swojej winy oczywiście w całym tym
zamieszaniu nie widzisz ? trzeba było nie kasować z archiwum postów.

--

Marcin Krzyżanowski
http://krzak.linux.net.pl