[rezygnacja z udostępniania serwera list pocztowych]

wrobell wrobell w pld-linux.org
Wto, 22 Cze 2004, 08:57:58 CEST

On Tue, Jun 22, 2004 at 12:30:42AM +0200, Marcin Krzyżanowski wrote:
> W liście z wto, 22-06-2004, godz. 00:23 +0200, Sergiusz Pawlowicz

> ja przepraszam ze sie wtrące, ale swojej winy oczywiście w całym tym
> zamieszaniu nie widzisz ? trzeba było nie kasować z archiwum postów.
jeśli masz zamiar  się w ten sposób  wypowiadać, to przejżyj
najpierw list po liście z kalendarzem w ręku, zastanów się
i dopiero wtedy pisz, ok? (sorry, znowu na Ciebie trafiło,
pewnie następny flame będzie między nami :-])

racja, że kasowanie archiwum to niebezpieczny precedens - sprawa
do wyjaśnienia, ale zdaje się, że nie ma z kim, bo większość
nie potrafi rozmawiać.

nikt nie jest  bez winy w zaostrzaniu sytuacji,  ale weź pod
uwagę, że  serek pierwszy  na liście przeprosił.  niestety
o tym nikt nie pamięta. smutna to prawda, że rzeczy najważniejszych
nikt nie docenia. :-\ (no i gadam jak stary pryk)

    wrobell <wrobell w pld-linux.org>