SPECS: gnat.spec - moved to /opt, release 0.2.

Paweł Sikora pluto w ds14.agh.edu.pl
Wto, 22 Cze 2004, 13:17:32 CEST

On Tuesday 22 of June 2004 13:06, Piotr Szymański wrote:
> Hi,
>
> pluto (Monday 21 June 2004 19:11):
>
> Czemu?
> (Tak tylko pytam bo zawsze ankry mnie uczyl ze do /opt nic nie ma trafiac).

bo zawiera w sobie prekompilat gcc z ada i koliduje z binariami w /usr.
czy to wystarczy, zeby wrzucic ten binarny pakiet do /opt ?
poki co chyba nie mamy zadnego wrappera do wyboru kompilatora
zeby moc miec rownolegle kilka wersji w systemie, a moze o czyms nie wiem?

FSH:
(...) using /opt are necessary because conflicts are possible between
distribution-installed and locally-installed software (...)

--
/* Copyright (C) 2003, SCO, Inc. This is valuable Intellectual Property. */

                           #define say(x) lie(x)