SPECS: gnat.spec - moved to /opt, release 0.2.

Wto, 22 Cze 2004, 13:30:48 CEST

On Tuesday 22 of June 2004 13:17, Paweł Sikora wrote:

> bo zawiera w sobie prekompilat gcc z ada i koliduje z binariami w /usr.
> czy to wystarczy, zeby wrzucic ten binarny pakiet do /opt ?
> poki co chyba nie mamy zadnego wrappera do wyboru kompilatora
> zeby moc miec rownolegle kilka wersji w systemie, a moze o czyms nie wiem?
IMO może być i w /opt jako, że ten pakiet i tak nie trafi do distro - w distro
jest gcc-ada.rpm (a przydaje się do bootstrapowania gcc-ada).

--
Arkadiusz Miśkiewicz     CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org, 1024/3DB19BBD, JID: arekm.jabber.org, PLD/Linux