2.6.7

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Wto, 22 Cze 2004, 14:47:09 CEST

On Tuesday 22 of June 2004 00:21, Tomasz Pala wrote:
> On Mon, Jun 21, 2004 at 23:42:59 +0200, Tomasz Wittner wrote:
[...]
> Bzdura - kernel24.spec jakoś działa i branchowania nie ma.
1. Branch jest i nazywa się HEAD i patche do tego kernela są też na HEAD.
2. Kompletnie nie rozumiem, po co kernel24.spec powstał.
3. Jeżeli będziesz pisać "bzdura" itp., to sobie nie podyskutujemy, tylko albo
dostaniesz odpowiedź, że jesteś głupi i nie umiesz się posługiwać cvs, albo
nie dostaniesz jej w ogóle. Mi na takim stylu nie zależy.

[...]
> To pokaż, jak manipulujesz releasami i branchami z uwzględnieniem źródeł
> i łat.
Nie rozumiem - podaj przykład.
Zresztą, jak mmazur zauważył, to jak kernel będzie robiony w cvs'ie, to zależy
od osób, które będą go robiły i trochę jest śmiesznym, jak ja się na ten
temat wypowiadam (ledwie dostostosowałem 3 łatki dla kernel-mosix, ale to
dało mi wystarczające pojęcie uzyteczności branchy). Chodzi mi o robienie
użytku z możliwości, jakie da cvs.
--
Tomasz Wittner