[połowa czasu wyczerpana]

BartOwl bartowl w pld-linux.org
Śro, 23 Cze 2004, 20:48:54 CEST

Dnia śro, cze 23 2004 o godz. 08:43, Mariusz Mazur napisal(a):
> No skoro deweloperzy ciamajdy, to ktoś musi.

ze tak spytam - czy ktos pisze sie na hostowanie list?
jesli nie, to bylbym zainteresowany informacja jaki ruch generuja te
listy, gdyz dysponuje laczem (niestety niezbyt stabilnym, ale jesli
chodzi o mejle to powinno wystarczyc) 0.5Mbit symetrycznym i jesli nie
generowalyby zbyt duzego ruchu, to moglbym sprobowac pohostowac listy,
przynajmniej przez jakis czas...

Ps. lacze mam po znajomosci, wiec czasami sie zdarza ze pada, ale
zazwyczaj nie na dlugo... w kazdym badz razie zawsze lepsze to niz nic
PPs. osoby zorientowane prosze o kontakt najlepiej na priv
PPPs. i skonczcie sie wreszcie zachowywac jak dzieci w piaskownicy! (to
tylko do coponiektorych) - wszakze dorosli z Was ludzie sa, no nie?
--
 'o,o' Bartlomiej Sowa-\ /-Surfuje w NYSIE-|-gg4087038-\ /---- |\ ----\
 (  ))     BartOwl      |   bartowl (at) pld-linux.org  |  WS  |_\ ROX )