[połowa czasu wyczerpana]

jm@pa103.nowa-wies.sdi.tpnet.pl jm w pa103.nowa-wies.sdi.tpnet.pl
Śro, 23 Cze 2004, 21:01:21 CEST

On Wed, 23 Jun 2004, Mariusz Mazur wrote:

> No skoro deweloperzy ciamajdy, to ktoś musi.

...ciamajdy, że nie panikują?;)

Od razu dodam, że ja niestety chyba za wiele pomóc nie mogę, bo tam gdzie
mam szybkie łącze jest komp z poprzedniej epoki więc odpada, a w domu
gdzie mam Athlona XP 1800+ mam tylko SDI :(. Niby stałe i w miarę stabilne
ale 115 kbps to tak średnio...

Pozdrawiam
Jan Meizner
jm w pld-linux.org (to chyba jeszcze działa;))