SOURCES: setup-special_users.patch (NEW) - don't assume special

Maciek Pasternacki maciekp w japhy.fnord.org
Śro, 23 Cze 2004, 23:03:09 CEST

On Setting Orange, Confusion 29, 3170 YOLD, Jan Rekorajski wrote:

> Nasz glibc obsluguje blowfish od lat. Bez nowej funkcji, hash
> rozpoznawany jest po salt ($2 czy cus takiego).

Aha.  W opisie łaty Solara jest to opisane jako ,,bcrypt'', ale hasze
w /etc/tcb/*/shadow zaczynają się od $2, więc są szanse, że bez
większego kombinowania pójdzie toto w PLD.  Na dniach sprawdzę.

--
__    Maciek Pasternacki <maciekp w japhy.fnord.org> [ http://japhy.fnord.org/ ]
`| _   |_\  / { ...I choose to live and to lie, kill and give and to