[wyłączenie starego serwera list pocztowych]

Sergiusz Pawlowicz ser w pld-linux.org
Czw, 24 Cze 2004, 00:06:04 CEST

Zgodnie z zasadą:

	"Nie kupuję psa, który na mnie szczeka"

i wcześniejszym ogłoszeniem sprzed niespełna 48h, wyłączam
za   kwadrans  na   serwerze   obsługę  domeny   pocztowej
pld-linux.org.

Po   prostu  albo   jestem  złodziejem,   albo  darczyńcą,
trzeciego  wyjścia  nie   ma.  Należy  być  konsekwentnym,
musicie zacząć sobie zdawać  sprawę z wagi oskarżeń, które
sobie rzucacie, bez myślenia o skutkach.

Zmuszony  byłem również  prosić  o przeniesienie  serwerów
dokumentacji  docbookowej,  mam  nadzieję, że  się  z  tym
uporacie w kolejne 48h.

Na koniec chciałbym przypomnieć, że serwer list pocztowych
przyjąłem "4 Oct  2000 17:58:57 -0000" -  i niedługo potem
przyszedł list:

Dziala ten ... qmail ?

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin

Tak,  qmail działał,  i to  działał aż  do dzisiaj  niemal
niezawodnie,  zatem poprzeczka  jakości serwisu  jest dość
wysoko.

Przypomnę również, że w międyczasie napisałem aplikację do
obsługi  archiwów,  co  prawda  niedoskonałą,  ale  jednak
o  wielu   unikatowych  możliwościach,  jak   na  przykład
obejrzenie wszystkich listów wysłanych przez jedną osobę.

Stworzyłem również  system obsługujący aliasy  pocztowe, a
więc zamieniający wpisy w CVSROOT/users na adresy w naszej
domenie.

Obsługa  serwera,  który  wysyła czasem  około  dwadziestu
tysięcy listów na godzinę,  jest dość skomplikowana, zatem
doradzam moim młodszym kolegom,  którzy mają podobno zająć
się  listami,  pewną  dozę ostrożności  i  nakładu  pracy.
Archiwum  i  lista  subskrybentów  przekazane,  zatem  nie
trzeba będzie się ponownie zapisywać.

Serdecznie  pozdrawiam  i  odsuwam  się  na  dalszy  plan,
żałuję,  że  ta  nagonka  na mnie  przyjęła  tak  obcesowy
charakter, ale widocznie stado musi się wyszumieć.

Aha, nie jestem oczywiście bez winy, dałem się sprowokować
i zbyt  mocno pojechałem  z żartami,  mogły one  być mniej
śmieszne niż mi się zdawało. PT Czytelników przepraszam.

--
Sergiusz Pawłowicz, http://ibiblio.org/ser/