[wyłączenie starego serwera list pocztowych]

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Czw, 24 Cze 2004, 11:01:17 CEST

On Thu, Jun 24, 2004 at 12:06:04AM +0200, Sergiusz Pawlowicz wrote:
> Po   prostu  albo   jestem  złodziejem,   albo  darczyńcą,
> trzeciego  wyjścia  nie   ma.  Należy  być  konsekwentnym,
> musicie zacząć sobie zdawać  sprawę z wagi oskarżeń, które
> sobie rzucacie, bez myślenia o skutkach.

Po pierwsze primo: Nie wprowadzaj zbiorowej odpowiedzialności.

Po drugie primo  : Ty też nie jesteś bez winy.

Po trzecie primo : Był tu już taki, który swego czasu uważał, że jest
                   czysty jak łza.

Po czwarte primo : Byż może by do tego nei doszło, gdyby nie incydent z
                   manipulowaniem arhciwum.

Po piąte primo   : Jakby nie patrzeć, listy miały wysoką bezawaryjność.
                   Dzięki.