SPECS: webalizer.spec - added sysconfig with lang settings and sim...

Wto, 29 Cze 2004, 21:38:03 CEST

On Tuesday 29 of June 2004 21:29, tommat wrote:
> Author: tommat                       Date: Tue Jun 29 19:29:35 2004 GMT
> Module: SPECS                         Tag: HEAD
> ---- Log message:
> - added sysconfig with lang settings and simple cron script
Tylko nie da się go wyłączyć. Ja odpalam webalizera w znacznie bardziej
skomplikowany sposób niż to. Dodaj jakąś opcję.

--
Arkadiusz Miśkiewicz     CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org, 1024/3DB19BBD, JID: arekm.jabber.org, PLD/Linux