SPECS: webalizer.spec - added sysconfig with lang settings and sim...

Tomasz Mateja tommat w pimpek.one.pl
Wto, 29 Cze 2004, 22:45:41 CEST

On Tue, 29 Jun 2004, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Tylko nie da się go wyłączyć. Ja odpalam webalizera w znacznie bardziej
> skomplikowany sposób niż to. Dodaj jakąś opcję.

w sysconfig?
co jak enable z defaultem na "no"??
moze napisz jak go odpalasz to zrobi sie cos bardziej uniwersalnego
bo wydaje mi sie ze z tym co jest wiekszosc problemow robi sie od reki a
reszte po delikatnej modyfikacje tego co jest w cronie - no chyba ze
robisz to w innych odstepach czasowych - ale wydaje mi sie ze godzina jest
ok.

--
Tomek