[Fwd: Re: dziwne zachowanie hc-crona]

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Wto, 29 Cze 2004, 22:07:27 CEST

Forwarduje na pld-devel-pl bo może kogoś to zainteresuje:

> Zauważyłem na przestrzeni dość długie czasu, że hc-cron-0.14-14
> uruchamia czasami te same zadania dwukrotnie, czyli raporty od clamd
> albo logwatch mam po dwa z tej samej dokładnie godziny. Przy takich
> rzeczach to jeszcze możńa olać, ale jeżeli cron ma wykonywać działania,
> za którymi stoją jakieś okreslone koszty finansowe to jest to bardzo
> niepożądane działanie. Nie mam czasu na wnikanie w temat, zmieniam po
> prostu demona cron-a, sygnalizuję takie zachowanie i pytam czy ktośma
> podobnie (taką sytuację mam na kilku maszynach z AC).

Dołączam mały dowodzik:
root (06/29-16:04:59-10858) CMD (/usr/sbin/clamav-cron-updatedb)
root (06/29-16:05:00-10870) CMD (/usr/sbin/clamav-cron-updatedb)

Często uruchamia komendy, które powinien wykonywac co minutę o np.
czasie i sekundę wcześniej. Wrzuciłem vixie-crona i dalej będę obserwował.

Vixie-cron działa ok.

--
Robert 'dzeus' Graużenis