SPECS: webalizer.spec - added sysconfig with lang settings and sim...

Tomasz Mateja tommat w pimpek.one.pl
Wto, 29 Cze 2004, 23:08:13 CEST

On Tue, 29 Jun 2004, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> skrypty perlowe wyciągające dane z sqla i potem to do webalizera więc nic
> standardowego - wystarczy jak się to będzie dało z sysconfig/webalizer
> wyłaczyć (czy włączyć - obojętne).

Ok robie poprawke, ale przeciez musisz miec wywolanie webalizer -c
config.conf co robi ten skrypt, configi jesli jest wiecej trzymasz w
/etc/webalizer a w osobnym cronie mozesz przygotowywac dane ;)
Nie marudze juz robie switcha.

--
Tomek.