Embedded PLD - ktoś ma jakieś doświadczenia?

Tomasz Jadowski jadowski w post.pl
Śro, 30 Cze 2004, 11:06:52 CEST

On Wed, Jun 30, 2004 at 10:33:06AM +0200, Jarosław Kamper wrote:
> Tomasz Jadowski wrote:
> [...]
>
> Wysponsoruj sprzęt, to znajdą się testerzy :)

Chodziło mi o dołączenie listy do obecnej struktury lists.pld-linux.org :))

Miejsce na początkowy hosting projektu mam, ale wolałbym aby lista była od
razu niezależna, bo najpierw muszę generalne porządki zrobić na serwerze
(a w tym czasie można by opracować założenia, co chcemy osiągnąć itp).

Docelowo i tak jestem za włączeniem projektu (jak osiągnie poziom używalności :))
do struktury PLD (strona, ftp, svn + źródła to będzie pewnie max. 1-2 GB z dużym
zapasem). Ja niestety nie dysponuję mocną rurką/niezawodnym serwerem :((

Pozdrawiam
Tomek

--
[ Tomasz Jadowski   jadowski w post.pl  PGP ID: 0x13AB0663
[ 3252 FE7F 703C 7A13 A2A0  021A A7B2 74A5 13AB 0663