Embedded PLD - ktoś ma jakieś doświadczenia?

Michal Chruszcz troll w pld-linux.org
Śro, 30 Cze 2004, 09:38:38 CEST

Some strange characters appeared on my screen... Probably on Wednesday 30 of
June 2004 08:46, Tomasz Jadowski typed:
> Witam,
[cut]
> Znalazłem kilka takich projektów (jest nawet Embedded Debian)
> ale są one "niekompatybilne" z filozofią PLD :)
[cut]
IMVHO filozofia PLD mówi w tym momencie `zrób to sam' ;-> Jestem pewien, że
gdy zaczniesz prace i, co najważniejsze, zrobisz już coś, to podprojekt
automatycznie znajdzie swoje poparcie (patrz: RescueCD, LiveCD). Zatem keep
on rollin', baby!

--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://prox.pl/~troll/?gallery