zwalony rpm?

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Wto, 2 Mar 2004, 09:18:27 CET

On Mon, 1 Mar 2004, Jakub Bogusz wrote:

> Sprawdza. Sprawdź pełną wersję libmusicbrainz-devel
> (rpm -q --qf '%{EPOCH}:%{VERSION}-%{RELEASE}\n')
>
> 1:2.0.2-1 > 2.1.0

To nieładnie z jego strony. IMO rpm powinien porównywać epoch (dla
BuildRequires) tylko wtedy gdy jest podany explicite. W przeciwnym razie
zlać go.

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)