zwalony rpm?

Paweł Sakowski pawel w sakowski.eu.org
Wto, 2 Mar 2004, 09:49:53 CET

> To nieładnie z jego strony. IMO rpm powinien porównywać epoch (dla
> BuildRequires) tylko wtedy gdy jest podany explicite. W przeciwnym razie
> zlać go.

Ale wtedy nie jest porządnie określony porządek wersji. Na przykład mamy
wersje 4:3.0gamma i 5:3.0delta. BuildRequires foo >= 3.0delta po twojemu
złapałoby jedno i drugie.

Trzeba po prostu pilnować epok w BR. Myślałem o popoprawianiu ich
oskryptowaną masówką, ale nie mam na razie dokładnej koncepcji jak to
zapisać.

| Paweł Sakowski <pawel w sakowski.eu.org>            Never trust a man  |
|                            who can count up to 1023 on his fingers.  |