SPECS (LINUX_2_6): kernel.spec - _rel 0.7, - cset-20040303_0709, -...

Wojciech 'Sas' Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Śro, 3 Mar 2004, 14:08:38 CET

On Wed, 3 Mar 2004, Paweł Sikora wrote:
[...]
> to mi teraz powiedz mistrzu jak mam to zbudowac
> na niedystrybucyjnynm kernelu, he?
> zreszta to sie tyczy wszystki odseparowanych modulow,
> ktore probuja robic mrproper na /usr/src
> kasujac przy tym niedystrybucujny .config.
> pozniej vermagic w modulach jest != od tego co prezentuje
> dzialajacy kernel i o zaladowaniu modulu mozna tylko pomazyc.

a czy to sa kawalki kernela czy oddzielne pakczki ?
mam dosc dodawania coraz to czegos "z powietrza" co sie oddzielnie rozwija.

a Qboosh juz Ci odpowiedzial.
Zreszta dla wlasnej wygody, zalozylem, ze moduly sie buduje na
dystrybucyjnym kernelu.
Jak umiesz przebudowac kernel, to przeczytac README, INSTALL czy cos innego
tez umiesz.

Wiem jestem okropny, ale taki mam dzis nastroj.

				Sas.
P.S.
I wszystko co jest w branchu LINUX_2_6 jest przugotowywane do pracy z
dystrybucyjnym kernelem.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}