ipp2p (było Re: SPECS (LINUX_2_6): kernel.spec - _rel 0.7, - cset-20040303_0709, -...)

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Czw, 4 Mar 2004, 22:05:36 CET

On Thu, Mar 04, 2004 at 09:53:08PM +0100, Paweł Sikora wrote:

> no zniknal.
> Wojtek przeciez pisal, zebym poprawil tak, by na smp nie budowal
> sie niepotrzebnie modul z config-up.

Ale nie tak.
Na builderach (czyli bez bcondów) mają budować się oba.
Myślę, że chodziło mu o to, żeby z --without up budował się tylko moduł
smp.

> zdaje sie ze w linii 2.4 w head nie ma kernel-module-build,
> a ten spec wymaga tego BR'a.

W 2.4 był w ogóle inny sposób budowania i nie było potrzeby tego
pakietu (tam najwyżej kilka nagłówków z niestandardowych miejsc by się
przydało wydzielić z kernel24-source - bywają używane, IIRC np. w lirc).