SPECS: freetype.spec - bytecode interpreter seems to give very bad...

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Śro, 3 Mar 2004, 23:31:28 CET

On Wed, Mar 03, 2004 at 10:21:27PM +0100, Jakub Piotr Cłapa wrote:

> Tak sie obawialem, ze mnie ktos okrzyczy.

A czego innego można się spodziewać zmieniając bez pytania ani
przeszukania archiwum czy przeczytania komentarzy?

> [...]
>    dziwnie "ciezkie" i ostre (jak bedzie duze zapotrzebowanie, moge sie
>    poswiecic i zrobic screeny), ale to akurat jest subiektywne odczucie.
>
> Probowalem zmienic ftoptions.h i wlaczyc opatentowane algorytmy (obecnie
> chyba nie sa one wlaczane, a na stronie pokazuja, ze np. to pogrubienie
> pojawia sie wlasnie wtedy jak FT czyta bytecode, ale nie interpretuje
> tego co opatentowane), ale nic nie dalo (albo sie gdzies pomylilem).
>
> W kazdym razie u mnie (na dwoch roznych maszynach, jeden NEST, drugi AC)
> z --with bytecode jakosc renderingu czcionek wyraznie spadla.

A teraz powiedz, jak po tej zmianie _włączyć_ interpreter dla wybranych
fontów, hę?
Albo jak go wykorzystać przy edycji fontów (pfaedit tak robi).

Bo jeśli jest włączony, wyłączyć jego używanie (dla wszystkich lub
wybranych fontów) można łatwo, poprzez konfigurację fontconfiga.