SPECS (DEVEL): XFree86.spec - Starting to separate corn from chaff

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Czw, 4 Mar 2004, 16:51:20 CET

On Thu, Mar 04, 2004 at 04:45:26PM +0100, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Wszystko.
> Wg FHS dowiazania */X11 sluza tylko dla programow uzytkowych jako "backward
> compatibility" a nie nalezy ich uzywac w procesie instalacji.
>
> Co probujesz robic uzywajac ich w %files.

Nie, w XFree86.spec %{_prefix} jest /usr/X11R6, %{_includedir} jest
wewnątrz niego.

Natomiast taka sytuacja zachodzi w specach z bibliotekami X11R6
z freedesktop i one są do przeniesienia - o czym pisałem wczoraj.