SPECS (DEVEL): XFree86.spec - Starting to separate corn from chaff

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Czw, 4 Mar 2004, 17:37:00 CET

On Thursday 04 of March 2004 16:51, Jakub Bogusz wrote:
(...)
> Natomiast taka sytuacja zachodzi w specach z bibliotekami X11R6
> z freedesktop i one są do przeniesienia - o czym pisałem wczoraj.

Własnie zagłębiłem sie w lekture dokumentu fhs-2.3. Do tej pory myslałem, że
dopuszczalna jest sytuacja, w ktorej /usr/include/X11 nie jest symlinkiem -
widze, że byłem w błędzie.
Tak w ogole, to czytając ten dokument przypomina mi sie czytanka z klas 1-3
pt. "Jak sobie mały Grześ wyobraża" - ale mniejsza z tym.

Ponawiam pytanie:
Jaki jest sens trzymania "X Windows System, version 11 release 6, and related
files" w prefixie innym niz /usr ?
Jezeli odpowiedź brzmi "zeby była mozliwość współistnienia w systemie kilku
niezależnych implementacji X Windows System, version 11 release 6", czy jakos
tak to:
Bardzo proszę o wyjaśnienie mi, 1) na czym taka koegzystencja konkretnie
polega 2) gdzie sie zaczyna a gdzie sie kończy implementacja X Windows
System, version 11 release 6.
Dziekuję.

Jakby co, to udało mi sie bez bólu przejść na biblioteki z xlibs. Teraz buduję
na tym qt i mplayera - CDZ.

--
Adam Gorzkiewicz
begin  MyDoom.exe