ipp2p ( było Re: SPECS (LINUX_2_6): kernel.spec - _rel 0.7, - cset-20040303_0709, -...)

Paweł Sikora pluto w ds14.agh.edu.pl
Czw, 4 Mar 2004, 21:53:08 CET

On Thursday 04 of March 2004 20:23, Jakub Bogusz wrote:

> Co do tego co w końcu się znalazło w specu (teraz zobaczyłem) - tak.
> Buduje się up _xor_ smp.
> Gdzieś zniknął for, który był pierwotnie w proponowanej poprawce, przez
> co buduje się tylko jedna wersja modułu.

no zniknal.
Wojtek przeciez pisal, zebym poprawil tak, by na smp nie budowal
sie niepotrzebnie modul z config-up.

wrzucenie tej petli nie jest zadnym problem,
tylko zebym tak w kolko nie poprawial ;)

> PS.
> dopóki nie będzie potrzeby rozdzielenia HEAD i LINUX_2_6, to poprawki na
> HEAD i potem ew. "cvs tag -F -b LINUX_2_6 kernel-net-ipp2p.spec"

zdaje sie ze w linii 2.4 w head nie ma kernel-module-build,
a ten spec wymaga tego BR'a.

  then Linux is Dolby Digital and all the music is free...