freespace@ep09

Roman Werpachowski roman w cft.edu.pl
Pią, 5 Mar 2004, 18:16:48 CET

On Fri, 5 Mar 2004, Tomasz Pala wrote:

> No offence, ale to źle świadczy o Tobie. Takie nienarzekanie może być
> jedynie wynikiem braku doświadczenia lub religią wolnego oprogramowania.

Co do OO, to faktycznie długo się ładuje. Ale KDE 3.2 i Mozilla są jak
najbardziej używalne. Oprócz OO jest koffice, abiword, gnumeric. Mozilla u
mnie i tak jest bardziej ograniczona przez szybkość łącza niż prędkość
komputera. Ogólnie rzecz biorąc, powolność i586 nie jest argumentem.

Roman Werpachowski

--
Centrum Fizyki Teoretycznej PAN