freespace@ep09

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 5 Mar 2004, 19:09:30 CET

On Fri, Mar 05, 2004 at 18:16:48 +0100, Roman Werpachowski wrote:

> Co do OO, to faktycznie długo się ładuje. Ale KDE 3.2 i Mozilla są jak
> najbardziej używalne.

Ale proszę, nie mów tego publicznie, bo później z tego tworzy się obraz
linuksiarza, który każdą wadę jego Ukochanego Systemu tłumaczy mówiąc,
że 'on nie narzeka', 'to wystarcza', 'jest ładne i piękne'.

> Oprócz OO jest koffice, abiword, gnumeric.

No i dlatego OO ma i586 to pomyłka.

> Mozilla u
> mnie i tak jest bardziej ograniczona przez szybkość łącza niż prędkość
> komputera.

Znaczy co, uruchamiasz tę Mozillę zdalnie? Czy nie używasz menu? Bo na
moim D800 muszę czekać irytująco długo na wyrenderowanie menu
bookmarków, więc na i586 trzeba chyba wyłączyć antyaliasing, żeby
pierdolca nie dostać.
Ah, mam włączony RenderAccel i -aa24text daje mi 298000/s dla fontu
antyaliasowanego i 1100000/s dla nieantyaliasowanego.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/