freespace@ep09

Karol Krenski pldmimooh w inf.sgsp.edu.pl
Pią, 5 Mar 2004, 18:23:07 CET

> Zapytam teraz absolutnie poważnie: widziałeś kiedyś na oczy TextMakera
> lub Microsoft Office? Bo widzę tylko takie możliwości:
> - nie widziałeś i nie wiesz, co znaczy normalnie względem szybkości,
> - nie widziałeś i wyłączyłeś antyaliasing, zatem nie wiesz, co znaczy
>   normalnie względem wyglądu,

Z całym szacunkiem, ale z tego co widziałem w MS Windows to tamtejszy
antyaliasing nie jest rewelacyjny. Antyaliasing w windows2000 na biurku
kolegi pojawił się nagle po instalacji chyba któregoś serwis packa -
domyślnie nie jest włączany zdaje się.

http://www.freetype.org/freetype2/index.html#features wspomina o gorszej
jakości aa w win32:

>From a given glyph outline, FreeType 2 is capable of producing a
high-quality monochrome bitmap, or anti-aliased pixmap, using 256 levels
of "gray". This is much better than the 5 levels used by Windows
9x/98/NT/2000 or FreeType 1.

mimooh