freespace@ep09

Tomasz Mateja tommat w pimpek.one.pl
Nie, 21 Mar 2004, 20:13:40 CET

On Sat, 6 Mar 2004, Michal Chruszcz wrote:

> Some strange characters appeared on my screen... Probably on Saturday 06
> March 2004 09:59, Marcin Bohosiewicz typed:

> Albo bredzicie, albo nie wiecie, co to znaczy komfort użytkowania aplikacji.
> OOo ani Mozilla to kobyły, które są najbardziej topornymi programami, z
> jakimi się spotkałem.
>
> Wspomniany TextMaker, czy M$ Office są kobyłami, a mimo to startują szybko.
> A mam porównanie:
> - na Celeronie 1,4GHz z 256 MB RAM M$ Office startują o 2 sekundy szybciej
> niż OOo z opcją szybkiego startu,
> [...]

Bardzo Wasz przepraszam za odgrzewanie starych watkow ale bylem troche
nieobecny ostatnim czasem. Nie moglem nie zabrac glosu bo sie zirytowalem.
Panowie dopusccie do waszych zmanierowanych drogimi zabawkami mozgow, ze
istnieja jeszcze komputery <500Mhz i ludzi na nich pracuja. Uzywam k6-2
350 z kde i OO i jest on wystarczajacy, nie mowie komfortowy a
wystarczajacy. Nie wiem ile macie lat i na jakich komputerach przyszlo wam
pracowac natomiast ja pamietam czasy jak kompilowalem jajka na 486sx 25 z
4M ramu i tez sie dalo. Wiec odpusccie sobie komentarze ze 0,5s jest
auzywalne. Konstruktywnym w obecnej dyskusji byloby stwierdzenie ze np na
takiej i586 OO kompilowane dla i586 odpala sie w 20sekund a dla i386 w 30,
co dalo by mozliwosc stiwerdzenia przyrostu wydajnosci do przyrostu
objetosci pakietow na ftp.
Pozdrawiam i zycze konstruktywnych wnioskow.

--
Tomek